środa, 30 marca 2016

Pierwsze LBA

Witajcie w jakże cudowny (jeszcze) marcowy dzień! Stwierdziłam, że jeśli wracam do pisania rozdziałów, mogę też odpowiedzieć na pytania z LBA, do którego nominację ostatnio dostałam. :)

Do Liebster Blog Award nominowała mnie Rue Alison z bloga DALSZE LOSY KATNISS I PEETY.
Bardzo Ci dziękuję. 
 Przejdźmy do pytań:

1.Jak zaczęłaś swoją przygodę z pisaniem? 
No cóż... Moje pierwsze opowiadania publikowane były na moim starym blogu, który założyłam - bo ja wiem - chyba w wieku 9 lat. Nie były one wtedy zbyt profesjonalne, zwłaszcza że były to czasy pisania "że" przez "rz". A tak poważnie, martwiąc się już interpunkcją i ortografią zaczęłam chyba publikować właśnie tutaj. Jest to pierwszy blog na którym pojawiło się coś więcej niż prolog.

2. Co twoim zdaniem jest najtrudniejsze w pisaniu?
No cóż... Wydaje mi się, że od strony technicznej pilnowanie tych wszystkich błędów. A tak mniej fachowo to chyba obowiązkowość i planowanie. Szczerze mówiąc nienawidzę planowania. Przez długi czas, gdy chciałam coś napisać nie martwiłam się tym co zdarzy się później. W zależności od humoru uśmiercałam, bądź tworzyłam postacie. Tworzyłam historię w momencie pisania. Teraz wiem, że był to słaby pomysł, gdyż często żałowałam pochopnych decyzji...

3. Ulubiony film?
Huh... Zdecydowanie "Igrzyska Śmierci", ale żeby nie wyjść na totalną fangirl powiem, że uwielbiam też "Papierowe miasta".

4. Masz jakiejś hobby oprócz pisania?
Oczywiście - jestem bardzo wszechstronnym człowiekiem! Chodzę na treningi tańca jazzowego, próbuję rysować, grać na gitarze, lubię śpiewać (niektórzy mówią, że mi nawet wychodzi), kocham, ubóstwiam czytać (książki, blogi), jeżdżę też konno, gram w simsy, jestem harcerką i to nie koniec... Ale szczególnym i wyjątkowo ulubionym hobby, a nawet miłością mego życia jest: jedzenie. Kocham jeść, kupować jedzenie, kocham, kocham, kocham.

5. Ulubiona potrawa?
Nie każcie mi wybierać! Ale chyba pizza. Lub makaron (z sosem carbonara). Mogę też skłonić się w stronę rosołu i kotletów. Szanse mają również pierogi oraz uszka w barszczu. Plus hamburgery, frytki i.... No dobra umówmy się na wszystko. :)

6. Jak masz naprawdę na imię?
Natalia. Natalcia, Natka, Natusia, Natalie, Talie, Talka i tak dalej.

7. Czy podoba ci się twoje imię? Jeśli nie to jak chciałabyś mieć na imię?
Nie mam nic przeciwko swojemu imieniu (zwłaszcza w zdrobnieniu Talie), ale gdybym miała je zmieniać to na Sonia, bądź (żeby było bardziej międzynarodowo) Jennifer, bądź Ava.

No i to wszystko!
Nominuję wszystkich, którzy dotrwali do końca, oraz
♥ Rosie Wright  z Katniss Everdeen. Girl on fire.

Moje pytania:
1. Kiedy i jak zaczęła się twoja przygoda z pisaniem?
2. Wolisz, gdy na blogu jest dużo nowych komentarzy, czy dużo obserwatorów?
3. Czy lubisz czytać książki? Jeśli tak jaki jest twój ulubiony gatunek i tytuł?
4. Ulubiony przedmiot szkolny?
5. Co poza pisaniem najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
6. Ulubiony kolor?
7. Jak się ostatnio czujesz? Jestem raczej wesoła, czy smutna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz to dla mnie wielkie szczęście! Bądź dobrym czytelnikiem - komentuj!